Friday, December 2, 2011

pra-graduasi UMS ke-13 (^_^)

untuk post kali ni... saya akan cite kan pasal 'graduation' di Universiti Malaysia Sabah... hehehe... 2 mnggu lepas, saya telah bertolak ke Kota Kinabalu, Sabah dengan pesawat MH 2614... tujuan g sana bkn la utk bersuka-ria atau pun bergurau-senda... tujuan utama adalah untuk bergraduasi setelah belajar selama 3 thn sebagai pelajar jurusan Biologi Pemuliharaan atau nama om putih nye 'Conservation Biology'.

hehehe... mcm formal plak ayat kt ats tu... hahaha... okey la... saya nk cite cket ape yg brlaku sebelum hari graduasi.... pada 25 November 2011, semua pelajar UMS yg akan 'graduate' telah menghadiri raptai Konvokesyen... saya tau.. ramai yg xdatang sbb dewan canselor UMS yg besar tu xramai dgn org...  huhu... pengalaman yg x dpt dilupakan adalah semasa menyanyikan lagu BERTEKAD CEMERLANG... semua org bangun dan nyanyi dengan semangatnya seolah-oleh menyanyi lagu tu wat kali terakhir... huhu.. kalo xcaye... tgk gambar kt bawah ni :-P


time nyanyi tu... rase mcm sebak sgt... sedih nk tinggalkan dunia menimba ilmu di universiti... huhu... okey la... dh malas nk tulis... len kali saya post mngenai graduasi dan sepanjang bersama family di Kota Kinabalu..

semoga enjoy dgn gambar yg sedikit kt bawah ni (^_^)

 
kawan2 yg bakal dirindui... niza... ummul... Qiu

tiga warga Biologi Pemuliharaan  bersama seorg warga sains marin dengan beberapa warga Bioteknologi

 
muke xsabar nk grad... smpai tudung pn kembang sbb xpndai pkai mortar board... haha... anak sape la ni???

 
pic yg plg menarik... di tengah2 bgunan canselori UMS

2 comments: