Monday, December 5, 2011

graduan UMS (^_^)

hehe.. post kali ni adlh smbungan dr post yg lps.. kali ni, saya nk citekan psl seorg graduan UMS yg comel... hahaha.. perasan la plak..... pada tnggal 28 November 2011, saya telah dikurniakan ijazah sarjana muda dengan kepujian biologi pemuliharaan.... kt bawah ni... gambar saya ngan sijil... comel kn??? :-D

 

gambar kt bawah ni plak adlah sjil yg saya dpt setelah blaja selama 3 thn di Universiti Malaysia Sabah... saya ni bese2 jer... dapat class 2 : I jer.... utk adik2 yg msih belajar... blaja rajin2 tau... kalo bleh, time konvo dpt class 1.. bru la bngga ibu bapa tgk anak dorg berjaya... huhu

 

setelah penat menunggu majlis konvokesyen tu berakhir... saya dan kluarga saya meredah hujan dan menuju ke 1 Borneo... destinasi utama di 1 Borneo adalah PIZZA HUT!!! nyum3.. :-D

 

lepas mkn pizza, saya ngan famili saya jln2 smbil shopping.... babah saya hadiahkan kasut kuning (lihat gambar dibawah) sempena konvokesyen... bes... terharu sgt (T_T)

 

sebagai akhir kata utk post kali ni... saya ingin ucapkan syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izin-Nya saya dapat menamatkan pelajaran saya dengan jayanya di UMS... tidak lupe juga kepada ibu bapa dan ahli keluarga yg sntiasa memberikan bantuan psikologi dan kewangan kepada saya... wat insan yang berada di Jakarta skrg ni... terima kasih jgk sbb slalu bg dorongan utk dpt dean list... wat kawan2 seperjuangan.... time kasih byk2 sbb sntiasa bersama ngan saya... tidak kira waktu senang dan juga ssh... tidak ketinggalan... supervisor yg trbaik... en hairul hafiz yg byk menolong saya dan kawan2 saya (niza, azie, aini, dayah) utk menyiapkan tesis... rindu ngan korang sume (T_T)

3 comments: