Friday, March 23, 2012

bUatmU (^_^)

khas untuk antara seseorang yang istimewa yang menyambut hari jadi hari ni (^_^)

      saya tidak perlukan lelaki hensem
macam ni ------->  

      saya juga tidak perlukan lelaki kaya
macam ni -------> [xde gambar yang hensem, sume yg tue2.. huhu]

tapi, saya hanya perlukan lelaki yang mampu membimbing saya ke arah kebaikan... (^_^)
saya tak mahu minta yang lebih-lebih
sebab saya ni hanyalah perempuan biasa
macam ni ------->

cukup lah saya seorang jer yang rasa awak momel
macam ni ------->

 maaf... saya tak dapat nak bagi awak kek
macam ni -------> 

saya cuma mampu pesan kat awak...
supaya belajar rajin-rajin sampai berjaya,
jaga diri baik-baik semasa di sana
dan
saya akan tunggu awak sampai habis belajar
macam ni ------->
 
huhu (^_^)

2 comments:

  1. huhu... enth la sape... yg pasti org tu comel-comel ngan tembam-tembam :-P

    ReplyDelete