Wednesday, March 23, 2011

apa yang saya PERLUKAN

saya perlukan seorang teman yang boleh temani saya di dunia & di akhirat selama-lamanya...
saya tidak perlukan kemewahan untuk menawan hati saya...
yang hanya saya perlukan adalah kasih sayang dengan penuh keikhlasan...
saya tidak perlukan penipuan demi menjaga hati saya...
yang saya perlukan adalah kejujuran dalam perhubungan...
walaupun kejujuran mampu buat saya menangis...
tapi itu lebih baik dari penipuan yang akhirnya saya ketahui sendiri...
sakitnya mampu buat saya menangis selama-lamanya...
saya tidak mahu awak jatuh hati dengan saya kerana rupa paras...
kerana rupa paras tidak akan berkekalan....
yang amat saya PERLUKAN adalah mencintai saya seadanya buat selama-lamanya...
terima kekurangan yang ada pada diri saya...
kerana saya hanyalah insan biasa dan akan cuba yang terbaik... 
(-_-)

huhu.. tibe2... petang ni terjiwang plak... xtahu nape... hahaha... saja-saja mengisi masa lapang agar  saya tidak tido waktu petang... nnti jadi majnun plak... huhu

akhir kata... ade satu quote yg saya jumpe... tp....lupe plak dari mana sumbernya....mintak maaf krn pinjam ayat ni.....huhu... mcm ni ayat die... huhu

"cintailah sseorg itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya... kisah silam tidak perlu diungkit lg kiranya kamu benar2 mnyintainya setulus hati"

hehehe... :">

No comments:

Post a Comment